Opći uvjeti korištenja

Podržani načini plaćanja

Jednokratno plaćanje

  • Transakcijski račun/virman/opća uplatnica
  • Gotovima (pouzećem)

Plaćanje na prodajnom mjestu:

  • Maestro
  • Mastercard
  • Visa
  • Transakcijski račun/virman/opća uplatnica
  • Gotovina/pouzeće

Plaćanje na rate na  prodajnom mjestu:

  • ZABA MasterCard, Maestro : 2-12 rata
  • Raiffeisen banka  2-12 rata

 

Trgovački obrt Žitnica zdrave hrane omogućava plaćanje na prodajnom mjestu:

Žitnica zdrave hrane, Ognjena Price 8, 42 000 Varaždin

Radno vrijeme:

Ponedjeljak – petak 08:00 – 20:00 sati

Subota 08:00 – 13:00 sati

 

Plaćanje internet bankarstvom, općom uplatnicom Ili virmanom

Nakon upita/narudžbe preko Internet trgovine dobiti ćete ponudu s podacima o plaćanju na e-mail.

Uplatu iznosa označenog na ponudi uplatite na transakcijski račun Žitnica zdrave hrane

Transakcijski račun:

Rba HR9324840081103353402

Zaba: HR9823600001102283520

Model plaćanja – 00, poziv na broj – broj označen na ponudi koji ste prethodno dobili na e-mail prilikom narudžbe.

 

Plaćanje gotovinom po primitku pošiljke

Trgovački obrt Žitnica zdrave hrane omogućava plaćanje pošiljke po primitku, preko kurirske službe Overseas Express.

Za kupnju proizvoda pouzećem Kupac mora odabrati artikl i spremiti u košaricu, registrirati u Internet trgovini, navesti svoje osobne podatke, posjetiti blagajnu, provjeriti adresu za dostavu, odabrati način plaćanja-pouzećem i završi narudžbu. Nakon potvrde narudžbe mi smo zaprimili Vašu narudžbu, a pred Vama se nalazi ponuda/narudžba prema kojoj ćete gotovinski platiti pri preuzimanju pošiljke.

Kupac može narudžbu izvršiti i putem telefonskog poziva na broj 098/636-666 ili upitom na e-mail: info@zitnica.hr

Uvjeti dostave i isporuke

Internet trgovina Zitnica.hr u vlasništvu je trgovačkog obrta Žitnica zdrave hrane vl. Vlado Kostanjevac sa sjedištem u Varaždinu, Ognjena Price 8.

Proizvodi koji se nalaze u ponudi na internet trgovini zitnica.hrisporučuju se korisnicima/kupcima na području Republike Hrvatske.
Rok isporuke je do 3 radnih dana (otoci – 6 dana), po primitku Vaše narudžbe/uplate/online transakcije Dostava robe je besplatna za vrijednost narudžbe iznad 375,00kn,vrijedi za područje Republike Hrvatske (uključujući otoke).Za naručenu robu vrijednosti do 375,00kn dostavu naplaćujemo u paušalnom iznosu od 25,00kn.

Overseas Express vrši dostavu na otoke, a raspored vožnje možete provjeriti na stranici : www.overseas.hr.

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da  tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.
Prilikom preuzimanja kupac je  dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati  proizvod dostavljaču .
U slučaju da je došlo do oštećenja proizvoda/pošiljke u transportu, takva su oštećenja vizualno vidljiva, u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate.
Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o  isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti  prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se  poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio  prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani  za isporuku.

Prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi narudžbu robe za plaćanje pouzećem, ili  potvrdu banke o plaćanja, potvrdu kojom se odobrava online transakcija.
Nakon zaprimanja te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 3 (tri) radnih dana , otoci do 6 (šest) radnih dana.

Neuspjela isporuka zbog Vaše odsutnosti?
Kod pokušaja isporuke će se ostaviti obavijest o dospijeću pošiljke na kojoj je naznačen broj pošiljke i broj telefona službe za korisnike, a sama pošiljka će se vratiti u pripadajući sabirni centar.
Vi samo trebate nazvati 0800 33 66 33 Overseas servis za korisnike i dogovoriti novi termin za dostavu.

Zaštita podataka

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Izjava o privatnosti

Ova izjava o povjerljivosti podataka odnosi se na povjerljivost podataka koji se nalaze na internet stranici zitnica.hr i koje su korištenjem te stranice prikupljene i pohranjene u bazama podataka trgovačkog obrta Žitnica zdrave hrane.

Žitnica zdrave hrane kao pružatelj usluga internetske stranice zitnica.hr pridržava se zakonskih propisa sa ciljem zaštite privatnosti korisnika.
Krajnji korisnik koji ima bilo kakva pitanja u vezi povjerljivosti podataka može poslati e-mail na adresu info@zitnica.hr

Pristupanjem i uporabom internet stranice zitnica.hr, krajnji korisnik potvrđuje da je pročitao, razumio, i da se slaže sa svim uvjetima povjerljivosti podataka i načinima uporabe internet stranice zitnica.hr.

Ukoliko se Krajnji korisnik ne slaže s ovom Izjavom o povjerljivosti, upućujemo krajnjeg korisnika da napusti te ne pristupa i ne koristi internetsku stranicu zitnica.hr.

Ovu izjavu o povjerljivosti podataka Žitnica zdrave hrane može izmijeniti u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta izjave o povjerljivosti podataka u dijelu “”Privatnost podataka”” na internet stranici. Izmjene izjave o privatnosti podataka stupa na snagu odmah nakon objave na internetskoj stranici zitnica.hr.

Privatnost podataka
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Prodavatelj
Prodavatelj je Žitnica zdrave hrane, a kupac je posjetitelj ovih stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje , općom uplatnicom, virmanom ili pouzećem. Prema Zakonu o zaštiti potrošača maloljetne osobe ili potpuno poslovno nesposobne osobe ne mogu obavljati kupnju na daljinu, to mogu učiniti samo njihovi roditelji, staratelji ili zakonski zastupnici. Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor na daljinu mogu sklopiti samo uz suglasnost njihova zakonskog predstavnika. Ugovor sklopljen na daljinu može se raskinuti ukoliko ne zadovoljava uvjete Zakona o zaštiti potrošača.

Autorska prava
Sva prava nakladnika i nositelja programa na snimljenom i tiskanom djelu su pridržana.
Izdavač i nakladnik je tvrtka Žitnica zdrave hrane.
Kupac se obvezuje da neće neovlašteno umnožavati, izvoditi, koristi za radio difuziju te prodavati proizvode prodavatelja niti bilo koji dio tih proizvoda.

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Povrat i reklamacije

Reklamacije
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji zapakiran u primjerenoj ambalaži, bez fizičkih oštećenja i naručen preko internet trgovine Zitnica.hr.

Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.

U slučaju vidljivih oštećenja proizvoda ili pošiljke, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 8 (osam) radnih dana.

Ako je došlo do oštećenja proizvoda/pošiljke u transportu, takva su oštećenja vizualno vidljiva, u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate.

Kupac i prodavatelj nisu odgovorni za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda.

Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Svoju reklamaciju nam možete javiti pozivom na broj telefona 098/636-666 .

Putem e-maila: info@zitnica.hr omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8. Zakona o zaštiti potrošača.

Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo vas da nam javite broj narudžbe i broj računa.

Povrat sredstava ili zamjena
U slučaju oštećenja proizvoda ili drugih nedostataka koji sprječavaju kupca u konzumiranju ili korištenju proizvoda, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka. U slučaju da je proizvod oštećen ili neupotrebljiv za uporabu i konzumaciju zbog nepravilnog rukovanja proizvodom od strane kupca, Žitnica zdrave hrane nije dužna zamijeniti proizvod niti vratiti novac.
Kako biste iskoristili ovo pravo, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju s brojem narudžbe i kopijom računa.

Povrat sredstava izvršit ćemo u roku 7 (sedam) dana od dana postizanja dogovora na vaš račun s kojeg je uplaćen proizvod.

Ako ustanovite, prilikom prve uporabe, da je proizvod koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku mogli izvršiti zamjenu proizvoda.

Svoj zahtjev za povrat sredstava ili zamjenu proizvoda možete javiti pozivom na broj telefona 098/636-666.
Putem e-maila: info@zitnica.hr omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8. Zakona o zaštiti potrošača.
Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača
Prema Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 79/07, 125/07, 79/09 i 89/09-ispravak, 133/09) trgovački obrt Žitnica zdrave hrane se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor kupca na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: Žitnica zdrave hrane, Ognjena Price 8, 42 000 Varaždin ili na e-mail adresu: info@zitnica.hr .

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Potrošač treba uz prigovor dostaviti osobne podatke za dostavu odgovora.